Foto´s!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu Foto´s!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu

Foto´s!!

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

27 Juni 2007 | Brazilië, Brasilia

Lieve allemaal,

eindelijk wat foto´s! Geniet er lekker van zou ik zeggen. Het is hier nu best slecht weer, veel regen. Maar het is niet koud, als de zon doorbreekt is het zelfs heel erg warm.

We hebben vandaag alles gewassen bij Erika thuis... wow wat is onze wasmachine een luxe zeg... duurt echt vet lang om dat allemaal (handdoeken, beddengoed etc) met de hand te wassen.. ben heel erg verwend merk ik wel weer.

De moeder en tante en oma (wonen allemaal in 1 huis) zijn echt heel lief en grappig. Ze praten gewoon Portugees tegen me, maar ik begrijp er weinig van.

Als iemand hier iets tegen je wilt zeggen maken ze allerlei geluidjes als ´psst´ in het begin vond ik het echt heel onbeleefd.. ik ben toch geen hond.. Maar het schijnt hier normaal te zijn.

Ik ben nu dus in een dorp, waar Erika woont. Echt iedereen kijkt ons hier na, we hebben even gedeelt, maar binnen vijf seconden konden we het al niet meer op 2 handen tellen hoeveel ogen er op ons gericht waren..

Morgen gaan we naar Jao Passoa, en dan naar Natal, we zijn hier (nog maar) twee weken, de tijd vliegt echt. Alles is wel ´relaxed´ maak je niet druk, veel om aan te wennen!
Koude douche is iets waar ik niet gewend aan kan raken, echt heel koud, je vergeet gewoon te ademen, voor even natuurlijk.

Ik heb nog steeds geen bruine bonen hoeven eten, dat is echt een zegen! Ik zei vanmiddag tegen Annette ´ik ben hier al ruim een week en ik heb het nog steeds niet gekregen, op één keer na´... en 2 minuten later, kwam Erika haar moeder ermee aanzetten... maar er waren gelukkig ook andere dingen.
Eten is wel anders hier. Vanmorgen heb ik couscous (?) gegeten, en vanmiddag weer spaghetti (zonder saus of groenten) met vlees. Groente eten ze hier bijna niet. We proberen maar wat fruit te eten want anders krijgen we helemaal geen vitaminen binnen..

Rianne E: doen we, plannen we als ik weer terug ben, super! (koop wel wat extra tandpasta dan heh!)

Peter bedankt, maar de sambalbij was geen succes :)

Rogier: Simon bedoelt het niet zo, hij waardeert het heel erg hoor, al jouw lieve zorgen voor hem ;)

  • 27 Juni 2007 - 18:40

    Simon:

    Toffe foto's! Beter dat je weer een beetje goed eten hebt daar. Ben laatst met de scooter naar Rikkert geweest (voor DHL) en zag bijna niks meer onderweg, wat een buien hier! Alsof het hier allemaal in 1 keer uit moet. Dus troost je met jouw weertje. Pak het strand nog ff, zodra het zonnetje schijnt..! En geniet nog met Annette daar..! Lieverd, toffe tekst: Micha 6:8
    (die 'keys' doen het goed!!) HVJ, bless!

  • 27 Juni 2007 - 19:11

    Simon:

    Jammer alleen dat je die foto's er nog niet op hebt gekregen..! Misschien doet hij het vanavond wel alsnog. Keep on trying..

  • 27 Juni 2007 - 19:12

    Trudy:

    Sorry allemaal.. foto´s gaat niet lukken. Computer doet hier heel raar, ik hoop dat ik er snel tijd voor heb en een computer heb die het wél goed doet!

    Grtjs,
    Trudy

    Thanks lieverd, gave tekst!

  • 01 Juli 2007 - 16:25

    <3:

    Leuk dat je naar die strandhut gaat, (voor drie dagen!!), In Jao Passoá. Ik hoop dat je daar nog kan snorkelen! Have fun, samen met Annette,
    Liefs

  • 02 Juli 2007 - 13:17

    Rianne R:

    Jammer dat het niet is gelukt met de foto's, maar dat geeft niks, want de foto's veranderen er niet mee hoor:) We hebben gewoon wat meer geduld.

  • 02 Juli 2007 - 21:06

    Piwi:

    he Tru:-) die
    hoe kom ik bij foto xnap er nix van hoor.
    nothing at all te zien voor deze jônge.
    wel jammer. wel te zien dat ik veel mag betalen voor opwaarderen. bedoel je dat dan?

    ik kan wel een menuutje samenstellen voor een soort van bruiloft ofzo met bruine bonen en in de boter gebakken kikker geserveerd op een bedje van gegrilde groenten met een mango chutny en veel witte lijst en sambalbij (maar ok, dan niet zoveel als vorige keer)

    he geniet- ze samen met elkaar

    peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Weer veilig thuis!

07 Juli 2007

Nog wat foto´s

04 Juli 2007

Tijd vliegt!

27 Juni 2007

Foto´s!!

24 Juni 2007

Veel contrasten!
Trudy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 4354

Voorgaande reizen:

18 Juni 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: