Nog wat foto´s - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu Nog wat foto´s - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu

Nog wat foto´s

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

07 Juli 2007 | Brazilië, Brasilia

Echt heerlijk hier in het strandhuis. Ik heb lekker zelf kunnen koken. Iets wat Annette heel erg waardeert. Ik maak haar ´s ochtends wakker nadat ik het ontbijt klaar gemaakt heb. Moet even goed voor haar zorgen, nu het nog kan.

Lichamelijk gaat het gelukkig steeds beter met haar, soms heeft ze nog last van haar buik, maar niet meer zo vaak als in het begin. Ze geniet van alle goede zorgenç; eerst van haar broer, en nu van haar tweelingzus, en nog even en onze moeder zal haar weer volproppen met heerlijke nederlandse gerechten, jeej!

De afgelopen dagen hebben we veel in tijd doorgebracht in het strandhuis. We zijn ook nog 1 dag naar João Pessoa geweest. Op zich is de stad niet zo ver, maar je doet er toch nog een uur over voor je er bent ... wegen hier zijn heel slecht, en je moet heel vaak stoppen.

Ze hebben wel een leuk gebruik hier in de bus. Vaak zitten de bussen overvol, en moet je opgepropt staan, maar als je dan iets in je handen hebt, dan vraagt iemand die zit of hij/zij het voor je vast kan houden.
Een ander niet zo leuke gewoonte is dat ze alles gewoon op de grond gooien. Woensdag zat ik in de bus, en een jongetje naast mij gooite gewoon zijn gebruikte kauwgom op de grond in de bus, en daarna zijn papiertje .....

Vandaag zouden we weg gaan met de neef van Erika, hij zou er om 9 uur zijn. Maar hij was er pas om 14 uur... typisch Braziliaans... jammer, want toen konden we ook niet meer op pad gaan.
Hopelijk kunnen we morgen weg gaan. Ik zou heel graag wat meer natuur willen zien, maar we zijn hier best wel afhankelijk van anderen mét een auto, omdat het afgelegen ligt.
We zien wel!

Maandag gaan we in ieder geval heerlijk met z´n tweeen voor 2 nachten, naar een hotel in Natal. Even lekker samen zijn en genieten van wat meer luxe (warme douche, hopen we!)

Ik zag heel veel berichtjes over dat het heel erg veel regent in NL, nee hoor dat mis ik niet :) hier heeft het vandaag ook de hele dag geregent, maar het is hier dan niet koud. Je kan alleen niet zo veel doen, gelukkig vind ik het heerlijk om uren achter elkaar in mijn boek te lezen. Daar heb ik vandaag dus even lekker van genoten.

Tot horens,
Trudy

  • 09 Juli 2007 - 14:54

    Liesje:

    Leuk om te lezen allemaal. Geniet nog maar van jullie laatste daagjes in het verre Brazilië.
    Dikke zoen en tot hoors

  • 09 Juli 2007 - 22:13

    Siem:

    Ziet er goed uit, die hangmat.. (kun je die niet meenemen..?!) :) Check je mail , Love & miss you!!!!!!!!

  • 10 Juli 2007 - 17:52

    Je Twinnie!:

    jeetje..lekkere foto van mij op je site:s haha ja idd van wie heb ik dat nou he;) papa! hihi! echt genieten hier he, vet relax :D !jij zit nu ff aan het bakken bij het zwembad en ik ff achter internet :p ! echt gaaf dat je bij me bent in BRAZIL :) of had ik dat al gezegd:p !
    hou van je zussie! kussie, twinkip

  • 10 Juli 2007 - 20:00

    Roel:

    Hallo deertie oftewel vrouwtie. Hoe gaat het daar in Brasil? Je zuster al een dikke smok gegeven. Zit hier nu bij oen kereltie in Zwolle, ff bijkletsen he. Gelukkig mag jij hem vrijdag ook weer in de armen sluiten. Ha ha echt nog veel plezier daaro. Met elkaar en een behouden vlucht naar Holland. Zelf ga ik over een maandje na Moldavie mijn eerste vliegtuigvlucht ben trouwens twee weken geleden voor het eerst in een metro geweest. Ha ha ik zie nog even wat; tegen zo'n ding kun je niet fietsen. Maar goed weer uitgepraat met deze mail. Ik hoop dat je het drents een beetje kunt begrijpen:).

    Vr, groeten

    Roel

  • 11 Juli 2007 - 19:22

    Papa:

    Hoi Trudy,
    Lekker lezen in de hangmat en genieten van elkaar. Van je skeetie kan je nog lang genoeg genieten,dus die wacht nog maar even,toch.......
    Wat een feest zal het op Schiphol zijn met al de fam.en alle eventueel anderen he.Ddddddddd.
    Liefs en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Weer veilig thuis!

07 Juli 2007

Nog wat foto´s

04 Juli 2007

Tijd vliegt!

27 Juni 2007

Foto´s!!

24 Juni 2007

Veel contrasten!
Trudy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 4355

Voorgaande reizen:

18 Juni 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: