Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Trudy Haan - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

17 Juni 2007 | Brazilië, Recife

Wat is de tijd snel gegaan!! Nog één nachtje slapen en ik vertrek naar Recife, Brazilië. Morgen om 7.00 uur vertrekt mijn vliegtuig. Als alles goed gaat kom ik daar om 15 uur lokale tijd aan. Het is daar 5 uur vroeger. Ik vlieg via Lissabon, in totaal is het 13 uur vliegen. En als bekroning op het lange vliegen kan ik mijn tweelingzus, eindelijk (!) na 5 maanden weer in de armen vliegen!!

Ik kijk er naar uit, het zal ook moeilijk zijn om Simon één maand te moeten missen, we zullen beide zorgen dat die vier weken om vliegen!

Omdat Annette en ik door Brazilië gaan reizen (noordoosten) zal ik jullie proberen dmv deze site op de hoogte te houden van alles wat we zien, meemaken en beleven! Dat belooft zeker wat!

Dit was mijn kick-off, jullie horen snel weer wat van mij!

Grtjs,
Trudy

  • 17 Juni 2007 - 18:09

    Siemp:

    Wat gaaf dat je 'n EIGE site hebt.. Wens je heel veel plezier in Brazilië, samen met Annette, dat wordt vast genieten..! Ik ga je verder niet missen of zo, hoor... lijkt alleen maar zo... Maar juist in die dalen, dáár gebeurt het...lieverd. Heb de agenda inmiddels al weer vol staan, anders is't ondraaglijk, we houden de drive d'r maar in. Gaat echt rap.

    Mail, bel, sms, schrijf, rookwolk je snel weer!
    HVJ, <3 <3 <3



  • 17 Juni 2007 - 18:23

    Anneke:

    he nichie..succes en geniet van de tijd met je zussie!!

    tot snel!

  • 17 Juni 2007 - 18:25

    Daan:

    Lieve achternicht..

    ncgfcghj bn m ,7o5bb gf

    (vertaling: groetjes van Daan)

  • 17 Juni 2007 - 18:38

    Burçin:

    Doe maar weer stoer hoor met je eigen site... :) Ik wens je veel plezier in Brazilië met Annette en hoop dat jullie daar een mooie tijd zullen beleven.
    Een paar tips: geen gekke dingen doen, geen ruzie maken, niet slaan, niet aan elkaars haren trekken, vooral heel veel BRUINE BONEN eten, en nog meer bruine bonen eten en... lief zijn voor elkaar. Zo komt het zeker goed.

    Öptüm, s.ç.s.

  • 17 Juni 2007 - 18:53

    Papa:

    Ik wens je een goede reis en een fantastisch weerzien met Annette,
    geniet van elkaar en van alles wat je gaat zien.
    Gods zegen en tot horensssssssssssss.

  • 17 Juni 2007 - 19:15

    Rianne:

    Heel veel plezier! Gaat vast lukken. 13 uur is wel erg lang hoor, volgens mij ben je blij als die reis voorbij is, dan begint het pas echt!

    Ik zou niet te veel bruine bonen eten, die zijn niet zo lekker hoor:P

    Veel liefs van Rianne

  • 17 Juni 2007 - 19:40

    Celine:

    Jaja, een zus met eigen site, dus jij ook ;). Goede reis en een fantastische tijd daar!
    Liefs, Celine.

  • 17 Juni 2007 - 20:34

    Mathilde:

    Heeeej Trudy!!
    Super toch maar overgestapt op Trudy waar ben je nu site?? haha! Ziet er goed uit! Heeej ik wens je een hele goede reis toe, ik zal aan je denken, en ik wens je een hele gezegende en toffe tijd toe in Brasil!!! Geniet ervan ennuh....niet stiekem te bruin worden he ;)
    We horen van je!!!!
    Heeel veeel liefs,
    Mathilde:)

  • 17 Juni 2007 - 20:36

    Parla:

    zozo vet hoor eigen site...leuk, dan kunnen we een beetje mee genieten. have fun!!!!

  • 18 Juni 2007 - 05:23

    Liz:

    Hi Trudy..! Als het goed is zit je op dit moment in het vliegtuig..!! Spannend hoor een hele maand weg!
    Super veel plezier, rust en Gods zegen.
    Liefs, Liz

  • 18 Juni 2007 - 08:13

    Eric:

    Veel Plezier met je zus. Ik wens je een heel fijne tijd!

  • 18 Juni 2007 - 08:28

    Ellen:

    Nou succes en vooral veel plezier met Annette :)

  • 18 Juni 2007 - 10:05

    Nienke:

    Nu al weg??? Dat mocht nog helemaal niet want nu heb ik je geen gedag gezegd! Dan moet ik je maar elektronisch heeeeeeel veel plezier wensen in Brazil!!! Geniet ervan, je hebt het verdiend! Groetjes aan Annette, veel plezier samen!

    Liefs en dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Recife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Weer veilig thuis!

07 Juli 2007

Nog wat foto´s

04 Juli 2007

Tijd vliegt!

27 Juni 2007

Foto´s!!

24 Juni 2007

Veel contrasten!
Trudy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 4352

Voorgaande reizen:

18 Juni 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: