Overstappen in Lissabon "reschedule unfortunately" - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Trudy Haan - WaarBenJij.nu Overstappen in Lissabon "reschedule unfortunately" - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Trudy Haan - WaarBenJij.nu

Overstappen in Lissabon "reschedule unfortunately"

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

18 Juni 2007 | Portugal, Lissabon

Lieve allemaal,

ik ben veilig aangeomen in Lissabon. vervelllennde was dat ik hier pas te horen kreeg dat mijn vlucht rescheduled was en dat ik ipv 2uur, 5 uur hier moet wachten...... Nog 3 uur langer onderweg= nog langer op Annette wachten :( .... Heell apart ddat portugees, ik snap er weinig van... ik lach maar vriendellijk :) kkom ik best ver mmee: Automobilisten lieten me wel netjes voorgaan.. blond ofzo? =) Ikk ga zo inchecken, op weg naaar recife!! Tot horens!!

Grtjs,
Trudy
p.s. leuk a julliie berichtjes, tof!

  • 18 Juni 2007 - 13:10

    Liesje:

    Wie is hier nu marpiuna met haar blonde haar? =) Maar ja zo'n streepje voor kunt ge moeilijk laten schieten he!!

    Geniet ervan!!

  • 18 Juni 2007 - 14:24

    Roosje:

    heej schoonzussie!!;)
    leuk die site zo..ga ik echt vaak op kijken denk ik! maar ben je veilig aangekomen in recife?? en hoe was de vlucht? was het saai alleen?? hopen dat de films het een beetje goed maakten:)
    nou heel veel plezier daar nog! en doe annette maar de groetjes van mij!

    liefs.. en kus Roosje (K)

  • 18 Juni 2007 - 14:29

    Annelore:

    Wij hebben in de lucht naar je gezwaait toen ons vliegtuig op de terugreis van Annette/Brazilie jouw vliegtuig richting Annette tegenkwam.
    Veel plezier daar. Wij hebben genoten met Annette!
    Luiefs, Annelore & je broer + kids.

  • 18 Juni 2007 - 15:39

    Hanennest:

    We missen je nu al en hopen dat je een geweldige tijd heb met je zus en haar natuurlijk veilig weer hier brengt he!!!
    Geef Annette een dikke knuf van t Hanennest

  • 18 Juni 2007 - 16:04

    Piwi:

    Nou wat denk je wat?
    Kijk ik toen strax naar boven zie ik 2 vliegtuigen met "Doei Ger en Annie" op een spandoek. En op de andere "Go, go ,go
    Trudy". Vindt je dat nie maf.
    Nee hoor grapje. he Tru een hele gava tijd met je zus en heel veel leuke dingen doen hoor.

    doei, ouwe koei

  • 18 Juni 2007 - 18:17

    Simon:

    Lieverd!!! Dat valt me nou tegen...met die zestien kilo (ipv 64!!haha) van jou aan boord zou je toch verw8en dat dat vliegtuig van jou wat sneller zou zijn...:) Maar goed, al het goeie komt langzaam! Genietse in Brasil, ga veel dingen doen daar!! Bid voor je, Hij gaat met je mee!
    Love, me

    P.s. heb jouw pot pindakaas maar leeggegeten vanmorgen, heerlijk...:))

  • 18 Juni 2007 - 19:33

    Gerben:

    Lief zusje! Ben je er al?
    Geniet de aankomende tijd lekker van je reunie met je zus. Laat haar veel eten want ze was wat magertjes :-)

    Kus,
    Gerben

  • 19 Juni 2007 - 17:57

    Twinkip:

    ola !!! come vai vc??? ;)
    voce é muito especial pra mim:p

    we gaan echt een vet chille tijd hier hebben samen;)!!! lekker de weken vol plannen zodat je simon niet hoeft te missen;) komt goed!!! vliegt zo voorbij!! we gaan alleen maar lol hebben en bakken aan het strand haha !!

    xau , twinkip

  • 24 Juni 2007 - 21:04

    Rianne:

    Ik ben een beetje laat met reageren op dit onderwerp, maar Portugees is idd apart taaltje;)
    Ook nog wat van Lissabon gezien, of echt 5 uur op het vliegveld rondgehangen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Weer veilig thuis!

07 Juli 2007

Nog wat foto´s

04 Juli 2007

Tijd vliegt!

27 Juni 2007

Foto´s!!

24 Juni 2007

Veel contrasten!
Trudy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 4351

Voorgaande reizen:

18 Juni 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: